Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ABTO en SGR
FAQ contact Eliza was here
  1. FAQ & Contact | Eliza was here
  2. Ophalen & Inleveren
  3. Kan ik een huurauto inleveren op een andere bestemming dan waar ik hem ophaal?

Alle FAQ onderwerpen

Kan ik een huurauto inleveren op een andere bestemming dan waar ik hem ophaal?

Het inleveren van de huurauto op een andere bestemming dan waar je deze op hebt gehaald is geen standaard constructie die wij je aan kunnen bieden. Wel kunnen we de mogelijkheden en bijbehorende kosten voor je nagaan bij onze autohuurpartner Sunny Cars. Indien je hier interesse in hebt kun je contact met ons opnemen.

Overweeg je een rondreis bij ons te boeken waarbij je verschillende bestemmingen combineert en eindigt op een andere bestemming dan waar je bent gestart? Dan is het goed om rekening te houden met het volgende:
Het is bij ons enkel mogelijk om de vakantie te boeken met een standaard constructie wat betreft de huurauto. Pas na het maken van de boeking kunnen we op aanvraag een andere autohuurconstructie voor je boeken.

Standaard constructie: één huurauto per eiland – ophalen/inleveren op de luchthaven van de bijbehorende bestemming
Bij het boeken van een combinatiereis ga je akkoord met de standaard autohuurconstructie die wij jou kunnen aanbieden. Dit houdt in dat wij jou één huurauto per bestemming kunnen aanbieden. De huurauto haal je op en lever je in op de bijbehorende luchthavens van de afzonderlijke bestemmingen. De standaard huurauto klasse Small is hierbij inbegrepen. Na boeking controleren wij of de gekozen auto beschikbaar is. Als dit niet het geval is, proberen wij een passend alternatief te bieden. Het kan voorkomen dat er geen huurauto meer beschikbaar is. In beide gevallen nemen wij contact met je op om de opties te bespreken.

Voordeel:
Het is bij deze constructie fijn dat je de zekerheid hebt van de prijs van de reis, omdat wij weten wat de kosten zijn van de auto’s op iedere bestemming. De standaard klasse Small kunnen wij daarbij altijd bevestigen, een andere klasse auto is op aanvraag.

Let op:
Je dient zelf de transfers van de luchthaven naar de haven en vice versa te regelen, net als de ferry overtocht van het ene naar het andere eiland.

Mocht je voor deze constructie willen gaan dan horen we graag hoe laat je de 1e huurauto wilt inleveren op de luchthaven van de eerste bestemming en hoe laat je de 2e huurauto wilt ophalen op de luchthaven van de volgende bestemming. Zonder deze informatie kunnen wij geen huurauto bevestigen.

Afwijkende constructie: één huurauto voor de gehele periode – ophalen op de luchthaven van bestemming waar de vakantie start en inleveren op de luchthaven van bestemming waar de vakantie eindigt
Wanneer je er voor kiest om na het plaatsen van de boeking deze constructie aan te vragen dan gaan wij voor je na of het ophalen van de auto op de luchthaven waar de vakantie start en het inleveren van de auto op de luchthaven waar de vakantie eindigt mogelijk is bij de lokale autoverhuurder(s).

Voordeel:
Je kunt de gehele periode gebruik maken van dezelfde huurauto en dit zorgt er voor dat je geen transfer van de luchthaven naar de haven en vice versa hoeft te regelen.

Let op:
Mocht de autoverhuurder je een mogelijkheid kunnen bieden voor deze constructie, dan kan het zijn dat hier meerkosten aan verbonden zijn en het nodig is om een autoverzekering voor op de ferry/de volgende bestemming af te sluiten. Hoe hoog de meerkosten kunnen zijn, weten wij op voorhand niet. Wel kan dit oplopen tot in de honderden euro’s. Enige tijd na boeking kunnen wij je dus pas duidelijkheid geven over de mogelijkheden en uiteindelijke kosten van deze aanvraag.

Je dient zelf een ferry overtocht van de ene naar de andere bestemming te regelen.
Er bestaat een mogelijkheid dat de aanvraag voor deze constructie niet geaccepteerd wordt door de autoverhuurder. We draaien de aanvraag dan weer terug naar de standaard constructie. Ook hierbij geldt dat we de gewenste ophaal- en inlevertijd willen ontvangen, want zonder deze informatie kunnen wij geen huurauto bevestigen.




Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.be en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

WhatsApp

WhatsApp: +3238081067

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
WhatsApp

WhatsApp: +3238081067

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.
Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring
E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza